Обмін або повернення товару

Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (ст. 9), придбаний товар може бути обміняний або повернутий протягом 14 днів з дати його покупки.

Скористатися цією можливістю можна лише у таких випадках:

  1. Якщо товар не використовувався та на ньому відсутні сліди експлуатації

  2. Товар є справним (не зламаним)

  3. Збережений товарний вигляд виробу, комплектуючі, документація та оригінальне пакування

  4. Відсутні сліди розкриття блістерної упаковки

  5. Наявний чек на товар або видаткова накладна

Якщо поломка виробу сталася під час його експлуатації, навіть якщо не минуло 14 днів, повернути чи обміняти його неможливо. У такому разі здійснюється повернення товару протягом гарантійного строку для його ремонту або заміни.

Якщо товар отримано у неробочому стані або він не відповідає замовленню

Відмовитися від товару покупець може під час його отримання у кур’єрській службі або на складі перевізника.

Причини відмови від отримання:

  • Товар не відповідає замовленому

  • Товар пошкоджений або не працює

  • Відсутні комплектуючі

Перед відправленням кожного замовлення наша компанія перевіряє цілісність упаковки товару, оскільки для кожного покупця важливі:

  • Естетика — відсутність слідів розпакування виключає ймовірність використання товару до покупки

  • Економія часу — перевірка кожного товару займає час, тому для оперативної відправки ми не порушуємо цілісність упаковки

  • Новизна — ми ретельно перевіряємо цілісність упаковки та відправляємо товари транспортними компаніями, щоб уникнути спірних ситуацій

Якщо покупець відмовляється від отримання товару через невідповідність замовленню або виявлений брак під час перевірки у відділенні перевізника, усі транспортні витрати бере на себе наша компанія.

Коли повертаються гроші за товар

Якщо покупець повернув товар протягом 14 днів із дня покупки, повернення коштів здійснюється після проведення експертизи, яка триває до 7 днів. Повернення грошей відбувається протягом 7 днів після завершення експертизи. На практиці кошти надходять покупцю протягом 3–5 робочих днів після отримання товару.

Якщо товар не підійшов за технічними параметрами

Якщо після отримання товару виявилося, що він не підходить за технічними характеристиками (наприклад, диск для болгарки не відповідає діаметру інструмента, навушники не сумісні з телефоном), його можна повернути протягом 14 днів із дати замовлення. При цьому слід враховувати:

Витрати на транспортування товару до магазину повністю сплачує покупець.

Після повернення товару наші спеціалісти перевіряють цілісність упаковки та справність виробу. Експерт робить висновок і приймає рішення щодо підтвердження повернення.

Якщо товар має товарний вигляд, покупець може обміняти його на інший або отримати кошти.

При поверненні товару необхідно додати всі комплектуючі, упаковку та гарантійний талон (якщо він є). Повернення неможливе у разі пошкодження товару чи порушення цілісності упаковки. Експертна перевірка триває до 7 днів з моменту надходження товару в магазин, на практиці — 2–3 робочі дні.

Важливі моменти при поверненні товару

  • При оформленні відправлення у транспортній компанії покупець має оплатити доставку і не вказувати очікування повернення коштів у накладній. Якщо зазначити, що очікується повернення грошей, ми не зможемо отримати товар у перевізника.

  • Гроші за товар повертаються покупцеві лише після проведення експертизи в інтернет-магазині. Для цього ми повинні отримати замовлення та перевірити його. Кошти повертаються на банківську картку покупця.

  • При відправленні потрібно додати письмовий опис причини повернення у довільній формі. Чим точніше ви вкажете причину, тим швидше експерт проведе перевірку та зробить висновок. Це також допоможе уникнути зайвих уточнень від експерта.

Головна
Каталог
Кошик
Аккаунт