Гарантія та сервіс

На більшість товарів в інтернет-магазині «Циліндр» поширюється гарантія. Виняток становлять лише дрібні види товарів, які не потребують гарантійних зобов’язань. Гарантія на товар — це підтвердження того, що виріб не має заводських дефектів. Термін гарантії залежить від типу товару та складає від 2-х тижнів до кількох років. Для кожного товару термін гарантії вказано в його описі.

Підтвердженням гарантійних зобов’язань є гарантійний талон від виробника або нашого інтернет-магазину «Циліндр». Під час отримання товару покупцю необхідно перевірити комплектацію та його цілісність.

Які відомості повинні бути в гарантійному талоні?

У талоні зазначаються:

  • Модель

  • Серійний номер

  • Гарантійний період

  • Дата продажу

Талон зберігається у покупця протягом усього гарантійного строку.

Поломка товару під час гарантійного періоду

Якщо під час експлуатації товар зламався, покупець може повернути його для проведення експертизи та ремонту в авторизованому сервісному центрі. Адреси таких центрів зазначаються у гарантійних талонах або на сайтах виробників.

Якщо сервісні центри відсутні у вашому місті, товар можна повернути до нашого інтернет-магазину із зазначенням відповідної причини. Ми відправимо товар у сервісний центр та проконтролюємо подальші дії.

Сервісний центр ремонтує виріб або надає «Акт про неремонтопридатність». На підставі цього акту приймається рішення (після погодження з покупцем) про видачу нового пристрою або повернення коштів.

Відправку товару на гарантійний ремонт оплачує наш інтернет-магазин. Повернення товару після ремонту або надсилання нового пристрою здійснюється за рахунок покупця. Тривалість ремонту залежить від типу товару й становить від 14 до 30 робочих днів.

Якщо немає гарантійного талона

Якщо на придбаний товар відсутня гарантія від виробника, наш інтернет-магазин надає власний гарантійний талон. Більшість виробників відмовляються від паперових гарантійних талонів, оскільки необхідна інформація доступна в електронному вигляді на їхніх сайтах. Якщо разом із товаром ви не отримали гарантійний талон, накладна про покупку від нашого магазину його замінює.

Що робити у випадку втрати чека або гарантії

Якщо під час експлуатації товару було втрачено чек або гарантійний талон, для його відновлення потрібно звернутися до нас, заповнивши відповідну заявку на сайті. Після її розгляду покупцю буде надіслано дублікат чека або гарантійного талона протягом 5 днів.

Главная
Каталог
Корзина
Аккаунт